Fotogalerie: Další díl seriálu "Jak se kupovalo.." tentokrát vybírání Robina

« Zpět na seznam fotogalerií

Vyfoceno: 22. ledna 2017

Vytvořeno: 24. ledna 2017

Přidal: Šimek, Pavel

Přijíždíme na letiště Koblenz. Mimo spoustu jiného tu sídlí známá firma Gomolzik.
A tu je předmět našeho zájmu.
Startovali Dimonu. Celkem byla zima, ale baterka a starter museli být hodně teplé, jak to trápil. První znamení.
Původně IFR mašina. Třetina věcí je tam zbytečně. Celkem chaoticky umístěné ovladače. Flarm vedle kompasu se mi líbíl.
Jedno éro pro pokračovku.
Pro elementárku.
Další vlečná
Druhy éro pro pokračovku.
Naviják obřích rozměrů. Je dlouhý asi osm metrů. Na druhé straně je kabina řidiče. Tahají na nějakym divným špagátu.
2/3 delegace.
Sousední hangár.
Prapodivná zástavba stabilizované kamery na Cojota. Tak se loupou kroupy.
Most přes Moselu kousek od letiště.
Zhruba v poloze po větru levého 24. Hned vedle letiště padá terém do hlubokého údolí Mosely a na svazích jsou vinogrady na pravé Moselské.
Vysílač naproti od letiště přes řeku.
Centrum Koblenze a soutok Mosely a Rýna.
Pevnost nad Koblenzem za řekou Rýn
Dotáčíme finále 24.
Po letu. Tak teče odněkud olej nebo ne.
Byl tak celkem hustý provoz. Třeba tři mašiny na vyčkávacím.
Aeroklubová enzinka.
Maši hostitelé.
Věž a spousta dalších hangárů je na opačné straně dráhy.
A druhej Robinek. Letiště Bonn-Hangelar
Zvedák na letadla. Asi celkem drahé a nepraktické. Mají to až vzadu u zdi, takže musí vytahat všechny letadla od vrat až k němu.
Celkem pěkný Piper. Ta Socata nad ním je právě na zvedáku.
Další pokračování hangáru.
Tohle nejsou zdaleka všechny hangáry na tomto letišti. Mimochodem. Místní se nás snažili přesvědčit , že hangár byl postaven v r. 1905!!! A potom mi zamrzla baterka ve foťáku.

Moderní flotila Aeroklubu Vyškov

Víte že Aeroklub Vyškov používá pro výcvik pilotů GLD tu nejmodernější techniku? V majetku AK Vyškov jsou dva kluzáky DG-1000 a DG-500, které k výcviku svých pilotů používá i armáda USA.